Fond 2016.: knjige na engleskom

Gradska knjižnica svake godine povećava broj nabavljenih naslova na engleskom jeziku - nabavljamo slikovnice, književnost za mlade (YA books - ove godine smo nabavili niz "kanonskih" naslova), aktualnu beletristiku i publicistiku (fiction & nonfiction)... Kako stižu nove generacije, broj čitatelja knjiga na engleskom jeziku se povećava. Knjižničari Ivana, Maša, Suzana, Tihana i Neven sastavili su dvije top liste naslova koje smo ove godine nabavili: The goldfinch; My name is Lucy Barton; Purity; The perks of being a wallflower; Submarine... Literatura za stare i mlade!

Knjige na engleskom jeziku nabavljene 2016. godine - Fiction & Nonfiction - Top 10

The goldfinch / Donna Tartt (Abacus, 2014.)

My name is Lucy Barton / Elizabeth Strout (Viking, 2016.)

Purity / Jonathan Franzen (Farrar, Straus & Giroux, 2015.)

A god in ruins / Kate Atkinson (Doubleday, 2015.)

Everybody's fool / Richard Russo (Alfred A. Knopf, 2016.)

The Complete Review guide to contemporary world fiction / M. A. Orthofer (Columbia University Press, 2016.)

I am Malala : the girl who stood up for education and was shot by the Taliban / Malala Yousafzai with Christina Lamb (Weidenfeld & Nicolson, 2013.)

A brief history of seven killings / Marlon James (Oneworld, 2015.)

The First Bad Man / Miranda July (Canongate, 2015.)

Shock and awe : glam rock and its legacy from the seventies to the twenty-first century / Simon Reynolds (Faber and Faber, 2016.)

Knjiga godine: Ivana: The goldfinch; Maša & Suzana: I am Malala; Tihana: A god in ruins; Neven: The Complete Review guide to contemporary world fiction

Knjige za mlade nabavljene u 2016. godini - YA books - Top 10

The perks of being a wallflower / Stephen Chbosky (Pocket Books, 2009.)

Submarine / Joe Dunthorne (Penguin Books, 2011.)

A handful of stars / Cynthia Lord (Scholastic Press, 2015.)

Thirteen reasons why / Jay Asher (Penguin Books, 2013.)

All the bright places / Jennifer Niven (Alfred A. Knopf, 2015.)

The sisterhood of the traveling pants / Ann Brashares (Ember, 2011.)

The Outsiders / S. E. Hinton (Puffin, 2007.)

Bridge to Terabithia / Katherine Pateson (HarperEntertainment, 2007.)

Serafina and the Black Cloak / Robert Beatty (Disney - Hyperion, 2015.)

Just listen / Sarah Dessen (Penguin Books, 2007.)

YA knjiga godine: Suzana & Tihana & Ivana: The perks of being a wallflower; Maša: Thirteen reasons why; Neven: Submarine

Uvećaj sadržaj
Vrati na zadano
Smanji sadržaj
Izmjeni kontrast
Podebljaj slova